50-59
Van Der Vleuten
Date d'expérience : 28/07/2023de annimatie was voor ons in het zwembad teveel, en wij vonden dat als je iets wilt oganiseren het eigenlijk niet wenselijk is dat je mensen bij het zwembad moet gaan verplaatsen die in de schaduw liggen om daar met de annimatie een spel te gaan doen. ik vond het ook jammer dat de camping hermetisch afgesloten was, voorheen kon ik nog via andere uitgangen een eind gaan wandelen nu moest ik helemaal eerst naar de receptie lopen om de camping af te komen.
-
Propreté du camping
-
Service
-
Piscine
-
Animations/Spectacles
-
Hébergement/emplacement